pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego

Autor książki:

Malcolm McDonald

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324601134
ISBN: 83-246-0113-9
Data: 2009-09-04
Cena wydawcy: 33.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych aspektów planowania marketingowego
  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.

Książka Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.

  • Różnice pomiędzy strategią i taktyką
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewnętrzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Określenie rynków docelowych
  • Analiza portfela produktów
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
  • Stworzenie polityki cenowej
Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.

Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" - Malcolm McDonald - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2006 r.