pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
książka:

Blender. Oficjalny przewodnik do gier

Dane szczegółowe:
Producent: PWN- Mikom
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 352 s.
EAN: 590480700998125
ISBN: 83-7279-388-3
Data: 2008-11-22
pozycja niedostępna

Opis książki:

Blender stanowi szybkie narzędzie grafiki trójwymiarowej o szerokich możliwościach. Jest to pierwszy pakiet 3-D, który integruje narzędzia do tworzenia i edycji gier z tworzeniem trójwymiarowych animacji. W tej książce znajduje się wprowadzenie krok po kroku przeznaczone dla osób nieznających zagadnień 3-D (lub Blendera), pozwalające im opanować tworzenie modeli i wzbogacanie ich o elementy ruchu, a następnie przekształcić pracę w prostą grę. Doświadczeni artyści trzech wymiarów znajdą tu dema bardziej skomplikowanych gier, podręcznik animacji znaków oraz rozdziały dla zaawansowanych.
Książka powstała w firmie Not a Number, która przekształciła Blender w produkt komercyjny. Blender nadal jest produktem Open Source dostępnym bezpłatnie, jako produkt zespołu Tona Roosendaala. Carsten Wartman jest projektantem 3-D, który napisał już dwie książki na temat tego programu. Razem zredagowali tę książkę.
Płyta CD dołączona do książki zawiera 10 przykładowych gier, w które można grać i które można poddać edycji. Jest tu także Blender Creator V2.24 dla Windows (98/2000/ME/XP). Dla Linuksa (i386) oraz dla IRIX (6.5). Uruchomienie kreatora wymaga procesora 450 MHz, 64 MB pamięci oraz karty 3D (Nvidia, Matrox, ATI, 3Dlabs).

Książka "Blender. Oficjalny przewodnik do gier" - Ton Roosendaal, Carsten Wartmann - oprawa miękka - Wydawnictwo PWN- Mikom. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2004 r.