pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Bestsellery. Literatura popularna odbiorcy. Empiryczne badania wspólczesnego czytelnictwa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 158 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788322729809
ISBN: 978-83-227-2980-9
Data: 2009-06-25
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest zbiorem artykułów podejmujących ważne i aktualne zagadnienia dotyczące współczesnej kultury czytelniczej. Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie o powody czytelniczych fascynacji głośnymi bestsellerami ostatnich lat: m. in. cyklem "Harry Potter", powieściami Paulo Coelho, Andrzeja Sapkowskiego, Joanny Chmielewskiej, Marii Nurowskiej. Inspiracje i działania płynące z kręgu literatury/kultury popularnej i rynku wydawniczego konfrontują oni z rzeczywistymi zachowaniami odbiorców.

Książka "Bestsellery. Literatura popularna odbiorcy. Empiryczne badania wspólczesnego czytelnictwa" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 158 stron i została wydana w 2009 r.