pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Baw się kodem! Twoja własna gra CoderDojo Nano
książka:

Baw się kodem! Twoja własna gra CoderDojo Nano

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 96 s.
EAN: 9788328341326
ISBN: 978-83-2834-132-6
Data: 2019-09-20
16.15  24.90  8.75 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Baw się kodem! Twoja własna gra CoderDojo Nano - Jurie Horneman, CoderDojo - opis książki:

W klubie Coder Dojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby Coder Dojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż Coder Dojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę!
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język Java Script, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!
W tej książce:
podstawowe zasady pracy podczas programowania
funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie
gruntowne podstawy Java Scriptu
przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń
debugowanie kodu
pomysły na ulepszanie gry
POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD

Książka „Baw się kodem! Twoja własna gra CoderDojo Nano” - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion.

Książka posiada 96 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Baw się kodem! Twoja własna gra CoderDojo Nano"
Jurie Horneman, CoderDojo - autor m.in.:
Produkty podobne:
Java Techniki zaawansowane - okładka książki
Java Techniki zaawansowane Cay S. Horstmann