pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Bankowcy i dobre obyczaje

Dane szczegółowe:
Wydawca: Centrum Kreowania Liderów S.A.
Rok wyd.: 1993
Oprawa: miękka
Ilość stron: 251 s.
Wymiar: 144x206 mm
EAN: 9788385385219
ISBN: 83-8538-521-5
Data: 2008-12-02
pozycja niedostępna

Opis książki:

W ostatnich latach w bankowości polskiej zostało zatrudnionych ponad sto tysięcy osób. „Szlify" bankowe przyszło im zdobywać „w marszu". Tym osobom książka daje odpowiedź na pytanie: Jak skutecznie funkcjonować w banku? Natomiast pracowników z dłuższym stażem bankowym przekonuje, jak z dawnego urzędnika bankowego stawać się nowoczesnym bankowcem, Ponadto można się z niej dowiedzieć: Jak z petenta dawnego banku stawać się klientem - partnerem w interesach? Jednym słowem - autorzy przedstawiają model sylwetki polskiego bankowca, wchodzącego w orbitę bankowości zachodniej.
„Człowiek w banku", humanizm, kultura, etyka, etykieta - to wątki, jakie przewijają się przez wszystkie rozdziały tej pożytecznej publikacji. Pod tym względem recenzowana książka nie ma równej sobie w literaturze, nie tylko polskiej. Jest to podręcznik na jaki bankowcy czekali od dawna.
Egzamin ze znajomości treści tej książki zdają na co dzień szczególnie ci bankowcy, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem bankowym.

Książka "Bankowcy i dobre obyczaje" - Edward Pietkiewicz, Stanisław Kałużny - oprawa miękka - Wydawnictwo Centrum Kreowania Liderów S.A.. Książka posiada 251 stron i została wydana w 1993 r.