pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Bankassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych

Autor książki:

Magdalena Swacha-Lech

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375560305
ISBN: 978-83-7556-030-5
Data: 2008-12-02
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu „bancassurance”, specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie realizacji strategii bancassurance, prezentacja występujących w Polsce związków bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance z wyodrębnieniem współpracy o charakterze podmiotowym i przedmiotowym, próba oceny pierwszych efektów działalności bancassurance prowadzonej przez banki komercyjne, dokonana zarówno z punktu widzenia osiąganych korzyści, jak i zagrożeń generowanych podczas realizacji tej strategii, wskazanie czynników warunkujących sukces bancassurance.

Książka "Bankassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych" - Magdalena Swacha-Lech - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2008 r.