pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2002
Oprawa: miękka
Ilość stron: 900 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788301138202
ISBN: 83-01-13820-3
Data: 2007-06-05
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Obserwowany w ostatnich latach zalew literatury marketingowej o wątpliwej wartości dydaktycznej nie powoduje zapoznania się polskiego czytelnika z poważniejszą literaturą. Dlatego też praca G. Churchilla powinna zapełnić tę lukę. Jest to dojrzały podręcznik akademicki, który w naturalny sposób przedstawia problematykę metodologii badań marketingowych. Praca oprócz wartości merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdziały zostały opracowane według jednego schematu. Pozwala to wykładowcom na dokładne przygotowanie się do zajęć i przedstawienie omawianych zagadnień w jak najbardziej przystępny sposób. Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

Książka "Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" - Gilbert A. Churchill - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 900 stron i została wydana w 2002 r.