pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
Aborygeni i konsumenci. O kibicowskiej wspólnocie komercjalizacji...
książka:

Aborygeni i konsumenci. O kibicowskiej wspólnocie komercjalizacji futbolu i stadionowym apartheidzie

Dane szczegółowe:
Wydawca: IFiS PAN
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 324 s.
Wymiar: 150x235 mm
EAN: 9788376831039
ISBN: 978-83-7683-103-9
Data: 2015-10-27
Cena: 23.43  Cena wydawcy: 31.50 zł Oszczędzasz: 8.07 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Aborygeni i konsumenci. O kibicowskiej wspólnocie komercjalizacji futbolu i stadionowym apartheidzie - Dominik Antonowicz, Radosław Kossakowski, Tomasz Szlendak - opis książki:

Od końca lat osiemdziesiątych XX wieku futbol w Europie przechodzi głębokie przemiany w wymiarze ekonomiczno-politycznym oraz społeczno-kulturowym, których fascynującą złożoność przybliża ciekawa, a przy tym krytyczna książka autorstwa moich polskich kolegów. Lektura Aborygenów i konsumentów nie tylko pozwala zrozumieć istotę oraz szczególny charakter przeobrażeń zachodzących w europejskim futbolu, ale również ulokować w ich kontekście przemiany zachodzące w polskiej piłce nożnej. Transformacja europejskiej piłki jest procesem niezwykle złożonym i w jego obrębie można wyodrębnić szereg zjawisk społecznych, których analiza pozwala pełniej oddać oblicze tych przemian.

[...] postępująca komercjalizacja futbolu napotyka również zainteresowanie, ale i krytykę ze strony ludzi nauki, badaczy, ale również dziennikarzy. To oni są w stanie najlepiej wskazać i ujawnić polityczne, ekonomiczne oraz społeczno-kulturowe procesy kierujące współczesnym futbolem, a przede wszystkim demaskować ich negatywny wpływ na społeczność i kulturę lokalną. Książka Aborygeni i konsumenci jest wspaniałym przykładem tego, jak nauka może pomóc w zrozumieniu złożoności zjawisk oraz procesów zachodzących we współczesnym futbolu.

Richard Giulianotti

Książka „Aborygeni i konsumenci. O kibicowskiej wspólnocie komercjalizacji futbolu i stadionowym apartheidzie” - oprawa miękka - Wydawnictwo IFiS PAN.

Książka posiada 324 stron i została wydana w 2015 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Aborygeni i konsumenci. O kibicowskiej wspólnocie komercjalizacji..."
Dominik Antonowicz, Radosław Kossakowski, Tomasz Szlendak - autor m.in.:
Kobiety, mężczyźni i bliskie związki - okładka książki
Kobiety, mężczyźni i bliskie związki Tomasz Szlendak, Krzysztof Olechnicki;
Nowe praktyki kulturowe Polaków. - okładka książki
Nowe praktyki kulturowe Polaków. Megaceremoniały... Tomasz Szlendak, Krzysztof Olechnicki;
Grupy rekonstrukcji historycznej. - okładka książki
Grupy rekonstrukcji historycznej. Edukacja i konsumowanie... Krzysztof Olechnicki, Tomasz Szlendak, Arkadiusz Karwacki;
Budda w kulturze konsumpcji - okładka książki
Budda w kulturze konsumpcji Radosław Kossakowski;
Produkty podobne:
Samorządność wczoraj i dziś - okładka książki
Samorządność wczoraj i dziś Andrzej Murzyn (red.)