pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Budda w kulturze konsumpcji
Książki »
Tytuł książki:

Budda w kulturze konsumpcji

Autor książki:

Radosław Kossakowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2011
Ilość stron: 367 s.
EAN: 9788362363308
ISBN: 978-83-62363-30-8
Data: 2015-10-15
30.16  32.60  2.44 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Radosław Kossakowski przekonuje, że idee buddyjskie mogą koegzystować z innymi koncepcjami na różnych poziomach rozpatrywania, że buddyzm jest praktyczną filozofią „dopasowaną” do gustów zindywidualizowanych przedstawicieli Zachodu. Buddyzm może przekładać się również na szerszy kontekst, czego egzemplifikacje znajdujemy również w tej pracy. Wskazane zostały liczne przykłady wykorzystywania buddyzmu do próby „naprawy” społeczeństwa konsumpcyjnego, począwszy od świadomego konsumeryzmu, opartego na duchowym fundamencie, aż do wykorzystania buddyzmu w ekonomii i w rozwoju społecznej integracji (niesienie pomocy bezdomnym, prowadzenie medytacji w zakładach penitencjarnych).

Z recenzji prof. dr. hab. Leszka Karczewskiego

Książka "Budda w kulturze konsumpcji" - Radosław Kossakowski - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 367 stron i została wydana w 2011 r. Cena 30.16 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Spotkanie z hinduizmem - okładka książki
Spotkanie z hinduizmem Maria K. Byrski
Produkty podobne:
Buddyzm, dżinizm i religie ludów - okładka książki
Buddyzm, dżinizm i religie ludów pierwotnych A. Bareau, W. Schubring, Chr. Furer-Haimendorf
Mnich i lama - okładka książki
Mnich i lama Robert Le Gall, Jigme Rinpoche, Frederic Lenoir