
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dom Wydawniczy ELIPSA |
Format: | |
Ilość stron: | 354 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788380171725 |
Data: | 2025-07-14 |
Opis e-booka:
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią?
Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dó i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.
E-book „Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza” - Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA.