pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Format: pdf
Ilość stron: 354 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788380171725
Data: 2025-07-14
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią?
Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dó i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.

E-book „Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza” - Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA.