pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Audiobook »
»
Marketing 3.0 (CD mp3)
audiobook:

Marketing 3.0 (CD mp3)

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2011
Rodzaj nośnika: twarda
EAN: 9788377460641
Data: 2011-04-07
Cena: 21.94  Cena wydawcy: 34.90 zł Oszczędzasz: 12.96 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing 3.0 (CD mp3) - Philip Kotler - opis audiobooka:

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości.
Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o audiobooku "Marketing 3.0 (CD mp3)"
Philip Kotler - autor m.in.:
Marketing 4.0 - okładka książki
Marketing 4.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan;
Marketing - okładka książki
Marketing Philip Kotler;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne: