pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Wojciech Jabłoński

Wojciech Jabłoński - autor


okładka książki - Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers
Wojciech Jabłoński

Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Mechanika, technika; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Publikacja przybliża jedną z najpopularniejszych technik stosowanych w badaniach sondażowych - wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym.Autor zapoznaje czytelnika z możliwościami i ograniczeniami techniki CATI oraz charakteryzuje...
pozycja niedostępna

okładka książki - Komunikowanie śmiercią. Medialne aspekty fizycznego odchodzenia ze świata polityki
Wojciech Jabłoński

Komunikowanie śmiercią. Medialne aspekty fizycznego odchodzenia ze świata polityki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Nowatorskie studium poświęcone medialnym procesom, które towarzyszą śmierci przedstawicieli najwyższej władzy. Autor, w przystępnej i barwnej narracji wskazuje, dlaczego w niektórych przypadkach tworzy się pośmiertna legenda lub kult, a w innych...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje. Seria: Media początku XXI wieku
Wojciech Jabłoński (red.)

Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje. Seria: Media początku XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Tom 25. seriiMedia początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity....
pozycja niedostępna

okładka książki - Kreowanie informacji. Media relations
Wojciech Jabłoński

Kreowanie informacji. Media relations

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, / czwarta władza/, media...
pozycja niedostępna