pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Stanisław Skowron

Stanisław Skowron - autor


okładka książki - Klient w sieci organizacyjnej
Stanisław Skowron

Klient w sieci organizacyjnej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lojalność klienta a rozwój organizacji
Stanisław Skowron, Łukasz Skowron

Lojalność klienta a rozwój organizacji

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać...
pozycja niedostępna