pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Lojalność klienta a rozwój organizacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788376416878
ISBN: 978-83-7641-687-8
Data: 2012-09-05
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości między nim a organizacją Autorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują własny model opisujący obustronne relacje w zintegrowanym układzie przedsiębiorstwo klient, a następnie poddają go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze usług bankowych.

Cechą, która odróżnia omawianą pozycję od innych książek zajmujących się podobną problematyką jest autorska formuła zestawienia dwóch perspektyw, klienta i organizacji, w jedną, wzajemnie przenikającą się płaszczyznę rozważań. Klient został tu przedstawiony jako kluczowy zasób organizacji, warunkujący jej rozwój i stanowiący punkt wyjścia w procesie diagnozowania rozwiązań wewnątrzorganizacyjnych oraz wszelkich działań o charakterze kierowniczo-zarządczym. Wykazanie zasadniczej roli klienta w budowaniu doskonałości biznesowej przedsiębiorstwa dostarcza głównego argumentu na to, że oferowana książka będzie przydatna dla szerokiego grona osób związanych z tematyką marketingu oraz zarządzania zarówno studentów, praktyków biznesowych, jak i środowisk naukowych.

Książka "Lojalność klienta a rozwój organizacji" - Stanisław Skowron, Łukasz Skowron - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2012 r.