pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Róża Milic-Czerniak

Róża Milic-Czerniak - autor


okładka książki - Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania
Róża Milic-Czerniak

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się...
55.25 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Finanse osobiste. Kompetencje, narzędzia, instytucje, produkty, decyzje
Róża Milic-Czerniak (red.)

Finanse osobiste. Kompetencje, narzędzia, instytucje, produkty, decyzje

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Brak kompetencji finansowych gospodarstw domowych pozwalających na ocenę proponowanych usług i produktów finansowych stwarza warunki dla nieprzemyślanych, nieodpowiedzialnych decyzji indywidualnych, zwiększając podatność na ubóstwo i nie...
pozycja niedostępna