pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Robert Nowacki

Robert Nowacki - autor


okładka książki - Innowacyjność usług bizesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw
Lidia Kuczewska, Robert Nowacki

Innowacyjność usług bizesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Współcześnie w sektorze usług coraz większego znaczenia nabierają usługi biznesowe. Ich rozwój wiąże się z coraz szerszym stosowaniem outsourcingu. Autorzy podjęli próbę zidentyfikowania przejawów innowacyjności usług biznesowych...
pozycja niedostępna

okładka podręcznika - Marketing w działalności gospodarczej A.26.1
Aldona Nowacka, Robert Nowacki

Marketing w działalności gospodarczej A.26.1

Podręcznik. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia...
37.29 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa
Robert Nowacki (red.)

Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a...
pozycja niedostępna

okładka książki - Reklama. Podręcznik
Robert Nowacki

Reklama. Podręcznik

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże za rękę przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zostały...
42.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Podstawy marketingu. Podręcznik
Aldona Nowacka, Robert Nowacki

Podstawy marketingu. Podręcznik

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Nowoczesny podręcznik zawierający fundamentalną wiedzę marketingową zgodną z obowiązującym programem nauczania i rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej...
pozycja niedostępna