pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 100 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788375611137
ISBN: 978-83-7561-113-7
Data: 2011-05-26
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Każda działalność każda usługa ikażdy produkt wymaga reklamy. Internet zdnia na dzień staje się najbardziej popularnym iefektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90 internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy jak reklama internet i Google łączy wsobie efektywny elastyczny ifinansowo dostępny program reklamowy Google Ad Words.

Książka "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw" - Przemysław Modrzewski, Mariusz Gąsiewski - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 100 stron i została wydana w 2011 r.