pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Piotr Szczepankowski

Piotr Szczepankowski - autor


okładka książki - Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Seria: Przedsiębiorstwo
Piotr Szczepankowski

Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Seria: Przedsiębiorstwo

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Determinanty wartości rynkowej spółek kapitałowych wczesnej fazy rozwoju
Piotr Szczepankowski

Determinanty wartości rynkowej spółek kapitałowych wczesnej fazy rozwoju

Książka. Wydawnictwo: Vizja Press & IT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Monografia koncentruje uwagę na przedstawieniu metod monitorowania z perspektywy interesów właścicielskich wartości rynkowej spółek kapitałowych. Odnosi się przede wszystkim do charakterystyki możliwości wyodrębniania i późniejszej oceny...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Piotr Szczepankowski

Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram...
pozycja niedostępna

okładka książki - Management in the new economy
Marcin W. Staniewski, Piotr Szczepankowski

Management in the new economy

Książka. Wydawnictwo: Vizja Press & IT ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Celem prezentowanej monografii, o pojemnym tytule - Zarządzanie w nowej gospodarce. Klasyka i nowoczesność - jest zapoznanie czytelników z najnowszą wiedzą w zakresie nauki o zarządzaniu oraz przedstawienie w niektórych przypadkach ewolucji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w nowej gospodarce. Klasyka i nowoczesność
Marcin W. Staniewski, Piotr Szczepankowski

Zarządzanie w nowej gospodarce. Klasyka i nowoczesność

Książka. Wydawnictwo: Vizja Press & IT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Celem prezentowanej monografii, o pojemnym tytule - Zarządzanie w nowej gospodarce. Klasyka i nowoczesność - jest zapoznanie czytelników z najnowszą wiedzą w zakresie nauki o zarządzaniu oraz przedstawienie w niektórych przypadkach ewolucji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie finansami we współczesnych przedsiębiorstwach. Tom 2
Piotr Szczepankowski (red.)

Zarządzanie finansami we współczesnych przedsiębiorstwach. Tom 2

Książka. Wydawnictwo: Vizja Press & IT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Tom drugi zatytułowany Finansowanie i działalność inwestycyjna przedsiębiorstw skupia uwagę na fundamentalnych narzędziach zarządzania finansowego mających swój długoterminowy wpływ na rozwój przedsiębiorstw i efektywność ich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Analiza wartości przedsiębiorstwa
Grzegorz Gołębiowski, Piotr Szczepankowski

Analiza wartości przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Głównym celem opracowania jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu nowoczesnych metod i technik analizy wartości przedsiębiorstwa oraz wskazanie, które z tych metod wydają się najkorzystniejsze we współczesnych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Problemy zarządzania finansami we współczesnych przedsiębiorstwach
Piotr Szczepankowski

Problemy zarządzania finansami we współczesnych przedsiębiorstwach

Książka. Wydawnictwo: Vizja Press & IT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Zmiany w otoczeniu ekonomicznym działalności przedsiębiorstw Problemy finansowania przedsiębiorstw Rynek kapitałowy, problemy wyceny i decyzje inwestycyjne przedsiębiorstw Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie Zarządzanie płynnością...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Piotr Szczepankowski

Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie...
pozycja niedostępna