pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marcin Sanakiewicz

Marcin Sanakiewicz - autor


okładka książki - Telewizja i performans. Eksperyment z myślenia o mediach, codzienności i polityce. Seria: Interpretacje 83
Marcin Sanakiewicz

Telewizja i performans. Eksperyment z myślenia o mediach, codzienności i polityce. Seria: Interpretacje 83

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Celem książki jest próba sformułowania definicji współczesnej telewizji (z uwzględnieniem jej ekstensji w nowych mediach) jako performansu, czyli działania procesualnego i sprawczego w obszarze...
33.73 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Projekt: Media. Wyobrazić sobie media i stworzyć świat
Jan P. Hudzik, Marcin Sanakiewicz, Piotr Celiński

Projekt: Media. Wyobrazić sobie media i stworzyć świat

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Filozofia / Opracowania naukowe / Filozofia kultury i antropologia filozoficzna; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książkę uznaję za bardzo wartościową. Z pewnością okaże się ona ważną lekturą dla wszystkich zainteresowanych problematyką współczesnych przeobrażeń rzeczywistości społecznej za sprawą nowych technologii. Będzie...
31.07 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Telewizja ponowoczesna. Logiki i imaginacje medialne
Marcin Sanakiewicz

Telewizja ponowoczesna. Logiki i imaginacje medialne

Książka. Wydawnictwo: Novae Res ; Kategoria: Książki / Sztuka / Film i teatr / film; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Ile rzeczywistości jest w telewizji Czy jest to rzeczywistość taka, jaką ją widzimy, czy też może inna, wypaczona Jak w telewizji prezentuje się sama telewizja Na te i inne pytania odpowiedzieć próbuje Marcin Sanakiewicz, autor...
pozycja niedostępna