pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Maciej Urbaniak

Maciej Urbaniak - autor


okładka książki - Kierunki doskonalenia systemów zarządzania jakością
Maciej Urbaniak

Kierunki doskonalenia systemów zarządzania jakością

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Zakres wprowadzania międzynarodowych wytycznych w dziedzinie zarządzania jakością opartych na wymaganiach norm ISO serii 9000 zaczyna obejmować coraz więcej obszarów. Najbardziej praktyczne zastosowanie mają one jednak w przedsiębiorstwach...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing B2B w praktyce gospodarczej
Artur Olczak, Maciej Urbaniak

Marketing B2B w praktyce gospodarczej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W książce szczególny nacisk został położony na analizę zachowań podmiotów działających na rynku instytucjonalnym, na relacje między dostawcami i odbiorcami oraz na prezentację najnowszych tendencji na rynku B2B zmierzających do coraz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem w praktyce gospodarczej
Maciej Urbaniak

Zarządzanie jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem w praktyce gospodarczej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Książka stanowi szerokie kompendium wiedzy z zakresu systemów zarządzania. Stanowić ona może cenną pomoc dla wdrażających i doskonalących systemy zarządzania jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem. Praktyczne przykłady, oparte na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing przemysłowy
Maciej Urbaniak

Marketing przemysłowy

Książka. Wydawnictwo: INFOR Grupa ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Publikacja ta jest jedną z prób połączenia zagadnień teoretycznych oraz przykładów praktycznych dotyczących przedsiębiorstw działających na rynku dóbr przemysłowych. Wyjaśnia m.in.. Takie kwestie, jak: segmentacja i wybór rynków docelowych,...
pozycja niedostępna