pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Teorie komunikacji i mediów cz. 2

Autor książki:

Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Atut
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 274 s.
Wymiar: 155x225 mm
EAN: 9788374326513
ISBN: 978-83-7432-651-3
Data: 2010-08-09
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie zdynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać a medializacja jest ceną jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych w tym szczególnie medycznych. Natomiast świetnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem edukacją oraz polityką.

Książka "Teorie komunikacji i mediów cz. 2" - Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 274 stron i została wydana w 2010 r.