pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Teorie komunikacji i mediów cz. 2
książka:

Teorie komunikacji i mediów cz. 2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Atut
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 274 s.
Wymiar: 155x225 mm
EAN: 9788374326513
ISBN: 978-83-7432-651-3
Data: 2010-08-09
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna

Teorie komunikacji i mediów cz. 2 - Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębski - opis książki:

Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie zdynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać a medializacja jest ceną jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych w tym szczególnie medycznych. Natomiast świetnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem edukacją oraz polityką.

Książka Teorie komunikacji i mediów cz. 2 - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut.

Książka posiada 274 stron i została wydana w 2010 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Teorie komunikacji i mediów cz. 2"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Norma a komunikacja - okładka książki
Norma a komunikacja Magdalena Steciąg