pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Janina Harasim

Janina Harasim - autor


okładka książki - Strategie marketingowe w bankowości detalicznej
Janina Harasim

Strategie marketingowe w bankowości detalicznej

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Zarządzanie i Marketing ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Książkę oparto na obszernej literaturze krajowej i zagranicznej z zakresu bankowości marketingu bankowego i zarządzania strategicznego Wykorzystano również wyniki wielu badań prowadzonych w sektorze usług finansowych w tym wyniki badań...
pozycja niedostępna

okładka książki - Europejski rynek płatności detalicznych
Janina Harasim, Bożena Frączek, Grażyna Szustak

Europejski rynek płatności detalicznych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Płatności to nie tylko podstawowa usługa finansowa, bez której nie mogą się obyć osoby fizyczne, przedsiębiorstwa, a gospodarka nie mogłaby sprawnie funkcjonować, ale także bardzo atrakcyjny i rozwijający się w bardzo szybkim tempie segment rynku...
pozycja niedostępna

okładka książki - Bankowość detaliczna w Polsce
Janina Harasim

Bankowość detaliczna w Polsce

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka Janiny Harasim to bardzo rzetelna monografia o bankowości detalicznej w Polsce. Kompleksowe dane o bankowści detalicznej okażą sie przedatne dla wszystkich którzy interesują się bankowością detaliczną. Analiza usług dla klientów...
pozycja niedostępna