pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Grzegorz Biesok

Grzegorz Biesok - autor


okładka książki - Logistyka usług
Grzegorz Biesok (red.)

Logistyka usług

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Filarem rozwiniętych gospodarek świata jest sektor usług. Wytwarza on największą część PKB i zatrudnia najwięcej pracowników. Związane jest to ze wzrostem zamożności społeczeństw, rosnącym poziomem wykształcenia oraz zwiększającym się wraz z nim...
37.14 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Człowiek w organizacji
Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel (red.)

Człowiek w organizacji

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka poświęcona jest funkcjonowaniu człowieka w organizacji. Przybliża i omawia szereg jego aspektów dotyczących: zaufania, przywództwa, kreatywności i innowacyjności, satysfakcji, zaangażowania w pracę oraz kultury organizacyjnej. Pokazuje liczne...
42.55 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Człowiek w organizacji. Zaufanie, przywództwo, zaangażowanie, satysfakcja
Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel (red.)

Człowiek w organizacji. Zaufanie, przywództwo, zaangażowanie, satysfakcja

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Każdą organizację tworzą ludzie. Relacje występujące między nimi wpływają na sposób, w jaki ona działa, jak jest postrzegana przez innych oraz jaką ma przewagę na rynku. Monografia ta poświęcona jest właśnie funkcjonowaniu człowieka...
pozycja niedostępna

okładka książki - Modele satysfakcji klienta
Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel

Modele satysfakcji klienta

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyka usług
Grzegorz Biesok (red.)

Logistyka usług

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Filarem rozwiniętych gospodarek świata jest sektor usług. Wytwarza on największą część PKB i zatrudnia najwięcej pracowników. Związane jest to ze wzrostem zamożności społeczeństw, rosnącym poziomem wykształcenia oraz zwiększającym się wraz z...
pozycja niedostępna