pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
podręcznik:

Marketing Podręcznik akademicki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 648 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301140519
ISBN: 8301140518
Data: 2008-11-24
Cena wydawcy: 57.65 złpozycja niedostępna

Marketing Podręcznik akademicki - opis wydawcy:

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów, jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie.
Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwia przystępny język, przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni.
Profesor Eugeniusz Michalski został uhonorowany NAGRODĄ INDYWIDUALNĄ MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU w roku 2004 za książkę "Marketing. Podręcznik akademicki" wraz z towarzyszącym jej aneksem internetowym. Gratulujemy naszemu autorowi i zachęcamy do zapoznania się z nagrodzoną publikacją i aneksem!
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!
Eugeniusz Michalski - autor m.in.:
Marketing. Podręcznik akademicki - okładka książki
Marketing. Podręcznik akademicki Eugeniusz Michalski;
Zarządzanie przedsiębiorstwem - okładka książki
Zarządzanie przedsiębiorstwem Eugeniusz Michalski;
Środa, 20 Marca 2019 roku.