pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Agnieszka Springer

Agnieszka Springer - autor


okładka książki - Badania jakościowe - metody i zastosowania
Mirosława Kaczmarek, Iwona Olejnik, Agnieszka Springer

Badania jakościowe - metody i zastosowania

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z...
50.27 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Badania jakościowe metody i zastosowania
Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer

Badania jakościowe metody i zastosowania

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania
Agnieszka Springer

Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badania jakościowe - metody i zastosowania
Mirosława Kaczmarek, Iwona Olejnik, Agnieszka Springer

Badania jakościowe - metody i zastosowania

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się...
pozycja niedostępna