pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką

Autor książki:

Marzena Kowalska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 362 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788374416580
ISBN: 978-83-7441-658-0
Data: 2007-09-24
33.24 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące wprowadzanie zintegrowaniej komunikacji, atakże ukazuje bariery związane z praktyką jej stosowania. [...] Walorem pracy jest m.in. ukazanie zintegrowanej komunikacji na tle ewolucji marketingu, zwłaszcza w aspekcie marketingu relacyjnego i marketingu wartości.

Fragment z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJ

Książka "Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką" - Marzena Kowalska - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 362 stron i została wydana w 2014 r. Cena 33.24 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.