Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press
Wydawnictwo one press - strona 47
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Dwoje do zawodowego tanga: Najczęstsze błędy, które popełniasz oceniając zachowania swojego przełożonego Typy wrednych szefów i sposoby na doprowadzenie ich do wściekłości Strategie łagodzenia sytuacji kryzysowych Niezawodne wskazówki ulepszania...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Śmierć taniej, radosnej twórczości! Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej. Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych. Ścieżka kariery w branży reklamowej Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Początkujący przedsiębiorco! Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie prowadzisz już firmę bądź intensywnie zastanawiasz się nad tym, JAK ZACZĄĆ. Przedsiębiorczość jest dziś w cenie, a uruchomienie własnego biznesu może dać Ci wiele więcej niż...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie Sztuka przeprowadzania ankiet Kreowanie nazwy i marki Podtrzymywanie relacji z klientem Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Zdobądź czarny pas w sprzedawaniu Jak przewidywać zachowania ludzkie z dużą dokładnością Co konkretnie trzeba zrobić, żeby wywołać popyt na swoje produkty lub usługi Jak zmienić swoją ofertę, aby ludzie pragnęli kupować od Ciebie JUŻ TERAZ Jak...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Jay Conrad Levinson, którego książki przeczytało już ponad 1 000 000 czytelników-partyzantów na całym świecie, po raz kolejny udowadnia, że każdy może zbudować sieć sprzedaży, inwestując w to nie pieniądze, ale czas, energię i wyobraźnię....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Jak handlować „bardziej” Celem każdego sprzedawcy, doradcy, konsultanta handlowego czy właściciela niewielkiego sklepiku jest oczywiście sprzedaż. Wszyscy prezentują swoje towary i usługi w taki sposób, by przykuć...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Mordercze metody komunikacji Bezpardonowy styl rozmów Psychologiczne gierki Pełen profesjonalizm I inne urocze pułapki! Słodki lep uwodzicielskich sztuczek Sprzedaż prowokacyjna to bardzo niebezpieczne narzędzie, które w rękach niewprawnego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka;
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Drogi Sprzedawco, Menedżerze, Człowieku, który chcesz się rozwijać zawodowo! Trzymasz w ręku książkę duetu świetnych trenerów: Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały. Uczestnicy ich szkoleń nie zawsze wiedzą, że zanim ci autorzy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Wojownik wielkiego biznesu Strategie, które poprowadzą Cię do bezwarunkowego zwycięstwa Techniki manipulowania, dezorientowania i pokonywania przeciwnika Zasady, które dadzą Ci siłę, pewność siebie i przewagę nad wrogiem Intrygująca pozycja,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Filozofia / Popularna; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka;
Filozofia stała się dziedziną efemerycznych idei. Utożsamiamy ją z wielkimi słowami, ze zgrabnymi sentencjami, z paradoksami i zagadkami, skłaniającymi do krótkiego zastanowienia się i refleksji. Traktujemy ją jako...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Czy widziałeś kiedyś, jak drobnej budowy mistrz judo rozkłada na łopatki potężnego rywala W ten sam sposób firma może pokonywać konkurentów silniejszych i większych od niej. Bez względu na to, czy jesteś małym przedsiębiorcą stawiającym czoła...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Jak konstruktywnie ukierunkować naturalną agresję Własna strategia konfrontacji -- naprzód z podniesionym czołem Mocarz przekonywania i król argumentów -- odkrywanie własnej potęgi Twoje na wierzchu -- skuteczne forsowanie dobrych pomysłów W...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Marketingowy elementarz Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
W tej książce nie promowana jest brawura ani pokazowe wyczyny w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności. Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Albowiem można zaobserwować, że ludzie w różny sposób zdążają do celu, jaki każdy ma przed sobą, to jest do sławy i bogactwa: jeden oględnie, inny gwałtownie, jeden przemocą, inny podstępem, jeden cierpliwie, inny niecierpliwie -- a każdy tymi...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Najskuteczniejsze sposoby zarabiania na giełdzie: podczas bessy i w czasie hossy, w inwestycjach długoterminowych oraz daytradingu, dopasowane do konkretnego rynku. Strategia szyta na miarę - czasu, potrzeb i sytuacji Zanim zaczniesz czytać tę...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Rozwój -- to słowo pojawia się bardzo często podczas spotkań, narad, tworzenia planów i strategii. Jednak dziś stabilny rozwój przedsiębiorstwa zależy od wielu czynników. Dopracowana do perfekcji...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Jak modelować ludzkie nastawienie, zachowanie i sposób myślenia Odnajdowanie człowieka w jego własnym świecie Warsztat psychoanalityka -- wnikanie w metamodele i przekształcanie percepcji Wprowadzanie rozmówcy w nową rzeczywistość W tej książce...
pozycja niedostępna