pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press

Wydawnictwo one press - strona 47


okładka książki - Skuteczny coaching dla zaawansowanych

Skuteczny coaching dla zaawansowanych

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Życie spełnione w stu procentach! Jeśli znasz poprzednią książkę Katarzyny Kowalskiej albo masz przyjemność znać autorkę osobiście, wiesz, że coaching to jej życiowa pasja, radość i powołanie. W dodatku potrafi się swoją pasją pięknie i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę

Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Idź na swoje - i poczuj tę ogromną satysfakcję! Zakładanie własnej firmy, czyli gdzie szukać informacji i pomocy Własna działalność gospodarcza, czyli Twój najlepszy pomysł na biznes Wzory wniosków i umów, czyli legalna ściąga Tysiące kobiet w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji

Homo corporaticus, czyli przewodnik przetrwania w korporacji

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Kto mówi o zwycięstwie Przetrwanie jest wszystkim. Rainer Maria Rilke Czy duit to właśnie Ty Dlaczego jesteś w korporacji Bo zawsze chciałeś. Bo lubisz czuć za sobą siłę dużej firmy. Bo dobrze płacą i dają służbowy samochód. Bo tak jakoś wyszło....
pozycja niedostępna

okładka książki - Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce

Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Własna firma bez reguł to tylko biznesowa partyzantka! Sektor MSP, czyli małych i średnich przedsiębiorstw, ma prawie 47% udziału w tworzeniu polskiego produktu krajowego brutto. Co roku powstaje kilkaset tysięcy firm, z których zdecydowana...
pozycja niedostępna

okładka książki - Totalny Model Sprzedaży

Totalny Model Sprzedaży

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Sprzedaż totalnie zorganizowana Żadna firma nie istnieje bez klienta. Zdarza się oczywiście, że klient przychodzi sam. Zdarza się, że jest tylko jeden, za to taki, który zapewnia przedsiębiorstwu byt. Zdarzają się też firmy, które mają monopol na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce

Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Nowoczesne metody zarządzania są nie tylko dla dużych firm! Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!

Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Międzynarodowy bestseller WYDANIE ZAKTUALIZOWANE I DOSTOSOWANE DO WYMAGAŃ WSPÓŁCZESNEGO RYNKU Tradycyjny model zarządzania oparty na autorytarnej władzy kierowników jest już przestarzały i nieskuteczny. Dziś na całym świecie tworzy się środowiska...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce. Klient lojalny,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu

Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele za pomocą mind mappingu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Zostań malarzem swojej kariery Skuteczne zarządzanie i organizacja Twórcze planowanie i rozwiązywanie problemów Porywające prezentacje Projekty zakończone sukcesem Jeden obraz - tysiąc słów! Twój umysł pracuje najwydajniej, kiedy pozwalasz mu działać...
pozycja niedostępna

okładka książki - E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu

E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Na początku było słowo... słowo INTERNET Genesis Za rok zerowy Internetu można uznać rok 1989 naszej ery. W owym czasie, w marcu, Tim Berners-Lee oraz Robert Cailliau złożyli do CERN-u projekt stworzenia sieci dokumentów hipertekstowych, o nazwie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wojny walutowe. Nadejście kolejnego globalnego kryzysu

Wojny walutowe. Nadejście kolejnego globalnego kryzysu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Wojny walutowe. Nadejście kolejnego globalnego kryzysu Czy dolar, będący od wielu dekad walutą rezerwową świata, może w ciągu kilkunastu najbliższych lat stracić ten status na rzecz innej waluty, na przykład chińskiego juana Co oznacza dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz

Klucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Książka jest wznowionym wydaniemKlucz do sekretu. Przyciągnij do siebie wszystko, czego pragniesz Książka idąca krok dalej niż Sekret Joe Vitale autor bestsellerów Moc przyciągania i Hipnotyczny marketing bohater megahitu The Secret Tym, którym...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać

Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Oprawa: miękka;
Moja podstawowa rada dotycząca budowania wiarygodności brzmi: przeczytaj tę książkę i zastosuj zawartą w niej wiedzę w praktyce. Dla lidera nie ma nic ważniejszego niż wiarygodność. Jim i Barry świetnie się spisali, wyjaśniając nam, dlaczego ma ona...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei

Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Jeśli pracujesz, potrzebujesz tej książki. Cali i Jody dzielą się sekretami najbardziej radykalnego eksperymentu dotyczącego miejsca pracy, jaki kiedykolwiek miał miejsce w firmie z listy 500 najlepszych magazynuFortune. Czy pragniesz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy

Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Pan i Pani w jednej firmie Dwudziestowieczna rewolucja obyczajowa za nami. Kobiety wyszły ze strefy domowej, wsiadły na traktory, wstąpiły do wojska i poleciały w kosmos. Ręka w rękę z mężczyznami. Mówiąc bardziej prozaicznie, obie płcie spotykają...
pozycja niedostępna

okładka książki - Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Wygraj wojnę o umysł klienta instrukcja obsługi umysłu na zakupach Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i... plik banknotów! Uśmiechasz...
pozycja niedostępna

okładka książki - No, to czego chcesz? Jak podejmować słuszne decyzje

No, to czego chcesz? Jak podejmować słuszne decyzje

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Spełnione życie jest sztuką dokonywania właściwych wyborów Co składa się na tak zwane dobre życie Szczęście, sukces, bogactwo, zdrowie... Jeśli uważasz, że przypadek decyduje o tym, kto pozytywnie zamknie bilans swego istnienia, mylisz się po...
pozycja niedostępna

okładka książki - 17 śmiertelnych błędów szefa

17 śmiertelnych błędów szefa

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Bo każdy menedżer ma w szafie jakiegoś trupa... Dobra książka o zarządzaniu to taka, którą czyta się niczym świetną powieść detektywistyczną - z zapartym tchem, w jeden wieczór, pod kołdrą, z latarką w ręku, do białego świtu... Taka książka nie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Co Cię blokuje? Uwolnij swój potencjał

Co Cię blokuje? Uwolnij swój potencjał

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Z tej inspirującej, wnikliwie napisanej książki dowiesz się, jak odblokować własne podświadome hamulce i nacisnąć na pedał gazu, tak aby Twój potencjał dostał prawdziwego przyspieszenia! Brian Tracy, autor książek Nie tłumacz się, działaj! oraz...
pozycja niedostępna

okładka książki - E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci

E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
E-mail marketing To działa! Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online faktycznie...
pozycja niedostępna

Strona 47 z 57 : «pierwsza...4546474849...ostatnia» (1139 pozycji)