pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Oficyna Ekonomiczna

Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna - strona 4


okładka książki - Kształtowanie strategii szkoleń i rozwoju pracowników

Kształtowanie strategii szkoleń i rozwoju pracowników

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Książka jest przeznaczona przedewszystkim dla kierowników i pracowników działów zasobów ludzkich, szkoleniowców i przedstawicieli kadry zarządzającej - bez względu na to, czy zajmują się oni tylko programami kształcenia, czy też ogólną strategią...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zawód: inwestor giełdowy

Zawód: inwestor giełdowy

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2001; Oprawa: twarda;
Książka ma służyć pomocą graczom giełdowym, ekonomistom, analitykom rynku i studentom. Autor dzieli się z czytelnikiem własnymi doświadczeniami i wiedzą, usystematyzowaną i sprawdzoną w praktyce. Wskazuje, jak osiągnąć sukces na giełdzie,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia płynności finansowej przedsiębiorstwa

Strategia płynności finansowej przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
W książce zaprezentowano zasady, procedury tworzenia oraz sposoby oceny strategii płynności finansowej umożliwiające zwiększenie wartości przedsiębiorstwa zarówno w krótkim, jak i w długim okresie. Opisano koncepcję maksymalizacji wartości...
pozycja niedostępna

okładka książki - Public relations

Public relations

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Omówione zagadnienia : strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu

Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Kształtowanie się demokracji w Polsce oraz rozwój gospodarki rynkowej i otwarcie na światowe rynki stwarza zapotrzebowanie na nowe profesjonalne standardy w zakresie rzecznictwa interesów. Prezentacja zjawisk lobbingu w rozwiniętych demokracjach...
pozycja niedostępna

Strona 4 z 4 : «pierwsza...1234 (65 pozycji)