pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Teaching culture in the FL senior high school classroom. Coursebook evaluation and teachers and learners views

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe UAM
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 206 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788323228554
ISBN: 978-83-2322-855-4
Data: 2015-08-03
pozycja niedostępna

Opis podręcznika:

W książce podjęto próbę zdefiniowania miejsca kultury języka angielskiego w klasie językowej oraz opisano proces nauczania kultury w kontekście szkoły ponadgimnazjalnej. Pierwsze dwa rozdziały zawierają informacje na temat pojęcia kultury, jej postrzegania w różnych naukach społecznych oraz edukacji interkulturowej, a także wybranych narzędzi i technik do rozwijania kompetencji interkulturowej uczniów. Ostatni rozdział przedstawia trzy badania empiryczne mające na celu uzyskanie wiarygodnych danych na temat wykorzystania elementów kulturowych w nauczaniu języka angielskiego, a także na temat procesu rozwijania kompetencji interkulturowej uczniów. Monografia jest efektem doświadczeń i przemyśleń autora, a także jego rozmów i obserwacji codziennej pracy nauczycieli, którzy często zaniedbują nauczanie kultury, przekonani, że w klasie językowej jest miejsce tylko na jedno: nauczanie kultury albo sprawności językowych.

Podręcznik „Teaching culture in the FL senior high school classroom. Coursebook evaluation and teachers and learners views” - oprawa miękka - Wydawca: Naukowe UAM.