pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Angielski w marketingu, promocji i reklamie. Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2019
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375619904
ISBN: 978-83-7561-990-4
Data: 2019-05-06
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym.

Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych. Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions.

Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English. Poziom językowy B1-B2. Autorki uczą Biznes English na Akademii Leona Koźmińskiego.

Podręcznik „Angielski w marketingu, promocji i reklamie. Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawca: POLTEXT.