pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Gra/Program:

Gry świata. Niezwykłe Kakuro. Seria programów Akademia Umysłu

Dane szczegółowe:
Producent: Biuro Informatyki Stosowanej Format
EAN: 5907799072483
Data: 2013-11-22
Cena wydawcy: 14.90 złpozycja niedostępna

Opis Gry/Programu:

KAKURO to numeryczna krzyżówka. Stwarza większe wyzwania niż SUDOKU. Polega na wpisywaniu cyfr od 1 do 9 tak, aby zsumowały się do określonej liczby w danej kolumnie i wierszu. Stosuje się też dodatkowe ograniczenia. W jednym wierszu lub kolumnie nie mogą się powtarzać takie same cyfry.

Dzięki programowi Niezwykłe KAKURO każdy, podobnie jak miliony ludzi na świecie, może zmierzyć się z tym fenomenem rozrywek umysłowych.

Program Niezwykłe KAKURO zawiera ogromną ilość plansz do rozwiązania i wiele funkcji, które uatrakcyjnią korzystanie z programu.

Niezwykłe KAKURO to wspaniałe możliwości: kilka poziomów trudności, wybór lub losowanie plansz wpisywanie notatek (funkcjaołówka"), zegar zliczający czas gry obsługa wielu graczy, zestawienia i statystyki wyników zapisywanie częściowego rozwiązania z możliwością powrotu drukowanie plansz, aby rozwiązać je klasycznie - na kartce papieru wysyłanie plansz do rodziny i przyjaciół za pomocą e-mail kreator własnych plansz Program zawiera także praktyczne ułatwienia dla użytkowników, m.in: wyświetlanie odpowiedzi, podświetlanie źle wpisanych cyfr, czy sprawdzanie prawidłowości rozwiązania.

Dla każdego z 10 rodzajów KAKURO przygotowano 1000 plansz. Łącznie program zawiera 10 000 gotowych plansz KAKURO!

Gra/Program „Gry świata. Niezwykłe Kakuro. Seria programów Akademia Umysłu” - oprawa twarda - Producent: Biuro Informatyki Stosowanej Format.