pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
pudełko programu - Kontrola zarządcza w szkole 2015
Kontrola zarządcza w szkole 2015 38.34 zł pozycja dostępna!
pudełko programu - Ochrona danych osobowych w szkole
Ochrona danych osobowych w szkole 2015 62.45 zł pozycja dostępna!
Księgarnia »
Multimedia »
»
Gry i zabawy pamięcią. Szkoła Pamięci Wojakowskich
Gra/Program:

Gry i zabawy pamięcią. Szkoła Pamięci Wojakowskich

Dane szczegółowe:
Producent: Beniamin Spółka Jawna
EAN: 5901276052272
Data: 2015-04-02
pozycja niedostępna

Gry i zabawy pamięcią. Szkoła Pamięci Wojakowskich - opis Gry/Programu:

Przedstawiona wersja oprogramowania "Zabawy z Pamięcią" zawiera 7 modułów z ćwiczeniami oznaczonymi odpowiednimi ikonkami oraz ikonki otwartych drzwi Wyjście służącej zakończeniu gry i opuszczeniu programu. Skrócone opisy poszczególnych modułów znajdują się przy odpowiadających im ikonkach umieszczonych na klockach. Wejście do odpowiedniego modułu odbywa się poprzez najechanie na ikonkę myszką (moduł zostaje podświetlony) i zatwierdzenie wyboru poprzez kliknięcie.

Moduł Losowanie pozwala na ćwiczenie zapamiętywania serii cyfr i liczb. Zarówno arabskich, jak i rzymskich. jedno, dwu lub trzycyfrowych. Możemy zapamiętywać serie wyświetlając je pojedynczo, podwójnie, a nawet potrójnie.

Moduł Pary to inny rodzaj znanej wszystkim planszowej gry MEMORY. Zadaniem użytkownika jest wskazanie na planszy dwóch identycznych obiektów. Mogą to być zdjęcia przedstawiające różne miejsca, postaci, sytuacje, mogą to być także kolory. Zabawa może rozgrywać się na planszy 4x4, 6x6, a nawet 8x8 pól.

Moduł Refleks mierzy czas reakcji uczestnika zabawy. Dzięki niemu można wyćwiczyć i poprawić koordynację wzrokowo - ruchową i tym samy refleks. Ćwiczenie polega na reagowaniu na pojawiające się obrazki odpowiednimi klawiszami, które wcześniej są losowo im przypisane. W ćwiczeniu używamy minimum dwóch, a maksimum sześciu klawiszy.

Moduł Slajdy składa się z dwóch niezależnych ćwiczeń. Slajdów spostrzeżeniowych, gdzie w określonym czasie musimy dostrzec i wyłapać maksymalnie dużo szczegółów charakterystycznych dla slajdu oraz slajdów porównawczych. W przypadku drugiego rodzaju slajdów musimy umieć w wyobraźni i pamięci dostrzec różnice pomiędzy dwoma bardzo podobnymi slajdami.

Moduł Teksty służy rozwijaniu pamięci słuchowej. Dokonujemy wyboru spośród kilkunastu tekstów uważnie słuchając lektora. Teksty celowo naszpikowane zostały trudnymi nazwami, dużą ilością liczb itp. Aby się ich przyjemniej słuchało zawierają troszkę humoru - nieraz czarnego. Użytkownik wybierając wersję łatwą, średnią czy trudną decyduje o rodzaju pytań jakie będą mu zadawane po wysłuchaniu tekstu.

Moduł Test PK. Literki PK oznaczają Pamięć Krótkoterminową. W zaprezentowanym module możemy sprawdzić na ile mamy pojemny ten rodzaj pamięci. Ćwiczenie polega na zapamiętaniu rozszerzającego się ciągu liczb, liter lub pomieszanych znaków graficznych w dość krótkim czasie. Do wyboru różne stopnie trudności.

Moduł Liczydło to program w którym łączy się refleks, koncentracja uwagi i matematyka. W dość krótkim czasie musimy umieć zliczyć szybko pojawiające się elementy pamiętając ,by sumować każdy obrazek oddzielnie.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o grze "Gry i zabawy pamięcią. Szkoła Pamięci Wojakowskich"