pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesna polska reklama prasowa. Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?

Autor książki:

Kamil Łuczaj

Dane szczegółowe:
Wydawca: Nomos
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 370 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788376884080
ISBN: 978-83-7688-408-0
Data: 2016-11-10
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (...). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej również stanowi atrybut tej pracy. Autor zaproponował podejście interdyscyplinarne, które zawsze jest obarczone większym ryzykiem niż pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się zazwyczaj z ciekawości poznawczej i często też dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, ale także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca pana Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. (...) Profesjonaliści znajdą w niej wiele cennych informacji, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków oraz osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć!
Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej

Książka "Współczesna polska reklama prasowa. Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?" - Kamil Łuczaj - oprawa miękka - Wydawnictwo Nomos. Książka posiada 370 stron i została wydana w 2016 r.