pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash

Autor książki:

Dev Ramtal, Adrian Dobre

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 536 s.
Wymiar: 180x235 mm
EAN: 9788324644735
ISBN: 978-83-246-4473-5
Data: 2013-03-27
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!

Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy Pewnie ma to związek z naszą intuicją - lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces!

Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych - od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.

Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat:

  • wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacji
  • symulowania uderzeń, odbić i zderzeń
  • wpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektów
Odwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!

Książka "Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash" - Dev Ramtal, Adrian Dobre - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 536 stron i została wydana w 2013 r.