pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Winning znaczy zwyciężać

Autor książki:

Jack Welch, Suzy Welch

Dane szczegółowe:
Wydawca: Emka
Rok wyd.: 2024
Oprawa: Twarda z obwolutą
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 150x227 mm
EAN: 9788368064094
ISBN: 978-83-6806-409-4
Data: 2024-05-13
56.53 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.

Winning zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych.

Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym.

Książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.

Książka "Winning znaczy zwyciężać" - Jack Welch, Suzy Welch - oprawa Twarda z obwolutą - Wydawnictwo Emka. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2024 r. Cena 56.53 zł. Zapraszamy na zakupy!