pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Widzieć/wiedzieć

Dane szczegółowe:
Wydawca: Karakter
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 464 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788362376049
ISBN: 978-83-62376-04-9
Data: 2011-05-09
Cena wydawcy: 84.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Blisko czterdzieści tekstów, zwięzły przegląd teorii i historii dizajnu ostatnich stu lat, lecz tak naprawdę - niezbędnik każdego projektanta i niewyczerpane źródło inspiracji. To nie jest kolejna książka z obrazkami. To eseje, apele i polemiki najważniejszych teoretyków i praktyków projektowania graficznego. Jedyne, co może zirytować bardziej niż zapomnienie lub zignorowanie cię przez następne pokolenia, to przyglądanie się, jak powtarzają twoje głupie błędy - pisze Jeffery Keedy. Po raz pierwszy polscy czytelnicy mają okazję prześledzić gorące dyskusje towarzyszące kształtowaniu się nowoczesnego dizajnu.
Legendarni autorzy jak El Lissitzky, Jan Tschichold czy Paul Rand z jednej strony, zwariowani kalifornijscy postmoderniści spod znaku Emigre z drugiej - wybór jest szeroki, wachlarz poglądów również; w jednej książce zawierają się główne wątki i pytania, na które każdy projektant wcześniej lub później będzie musiał znaleźć odpowiedź. WIDZIEĆ/WIEDZIEĆ to antologia, która zadaje pytania, inspiruje do szukania odpowiedzi i zmusza do zastanowienia nad istotą naszej pracy.

Książka "Widzieć/wiedzieć" - Jacek Mrowczyk, Przemek Dębowski - oprawa twarda - Wydawnictwo Karakter. Książka posiada 464 stron i została wydana w 2011 r.