pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych. Seria: Technologia...
książka:

Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych. Seria: Technologia i rozwiązania

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
EAN: 9788328328303
ISBN: 978-83-2832-830-3
Data: 2016-12-21
Cena: 41.40  Cena wydawcy: 57.00 zł Oszczędzasz: 15.6 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych. Seria: Technologia i rozwiązania - Joanna Lee - opis książki:

Wśród graczy są tacy, którzy codziennie większość swojego czasu poświęcają rozgrywkom i testowaniu nowości. Nieliczni jednak potrafią pisać własne gry. Jesteś pasjonatem? Wykorzystaj to! Sprawdź, co oferuje Ci Unreal Engine - intuicyjne, wszechstronne narzędzie, dzięki któremu szybko można zacząć pisać profesjonalne gry o różnorodnej tematyce. Wystarczy Twoja kreatywność - resztę zapewni Unreal Engine!
Niniejsza książka jest przeznaczona dla początkujących twórców gier, którzy postanowili nauczyć się technologii Unreal Engine. Autorka rozpoczyna od przedstawienia prostych pomysłów i projektów gier, które spróbujesz samodzielnie rozwinąć i dokończyć. Następnie prezentuje podstawowe wiadomości na temat Unreal Engine, dzięki którym można stworzyć od podstaw prostą grę. W dalszych rozdziałach poznasz kolejne tajniki tworzenia gier z wykorzystaniem aktorów, animacji, efektów itd. Po lekturze tej książki każdy powinien umieć napisać własną grę w Unreal Engine.

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
Podstawowe wiadomości o silnikach gier i historia Unreal Engine
Obsługa edytora Unreal Engine 4 i tworzenie pomieszczeń w poziomie gry
Podstawowe struktury obiektów w grze
Tworzenie interaktywnych obiektów przy użyciu szablonów
Podstawowe informacje na temat renderowania grafiki
Interfejsy użytkownika, różne rodzaje oświetlenia, system cząsteczkowy, system audio, edytor terenu, sekwencje filmowe w Unreal Engine 4 - i wiele innych!
Joanna Lee od blisko dziesięciu lat zajmuje się projektowaniem i programowaniem gier komputerowych. Biegle posługuje się wieloma różnymi silnikami gier. Unreal Engine zna od 2005 roku. Jest również znana jako recenzentka książek i filmów na temat Cry Engine 4.

Unreal Engine - Twoje narzędzie do pisania świetnych gier!

Książka „Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych. Seria: Technologia i rozwiązania” - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion.

Książka posiada 232 stron i została wydana w 2016 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych. Seria: Technologia..."
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Linux Profesjonalne administrowanie - okładka książki
Linux Profesjonalne administrowanie systemem Dennis Matotek, James Turnbull, Peter Lieverdink
Skrypty powłoki systemu Linux. - okładka książki
Skrypty powłoki systemu Linux. Receptury Clif Flynt, Sarath Lakshman, Shantanu Tushar
Unix i Linux Przewodnik administratora - okładka książki
Unix i Linux Przewodnik administratora systemów Evi Nemeth, Garth Snyder, Trent R. Hein , Ben Whaley , Dan Mackin
Wprowadzenie do systemów baz danych - okładka książki
Wprowadzenie do systemów baz danych Elmasri Ramez, Shamkant B. Navathe
Kompilatory. Reguły, metody i narzędzia - okładka książki
Kompilatory. Reguły, metody i narzędzia Alfred V. Aho, Jeffrey D. Ullman, Monica S. Lam, Ravi Sethi
Produkty podobne:
C# 6.0 Księga przykładów - okładka książki
C# 6.0 Księga przykładów Jay Hilyard, Stephen Teilhet