pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Umysł społeczny. Poznawcze i motywacyjne aspekty zachowań interpersonalnych. Seria: Psychologia z górnej półki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 439 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788360083130
ISBN: 83-60083-13-4
Data: 2005-10-12
Cena wydawcy: 47.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Skuteczne interakcje społeczne wymagają stosowania złożonych strategii poznawczych i motywacyjnych. W książce "Umysł społeczny" dokonano przeglądu i syntezy najnowszych badań psychologicznych nad związkiem łączącym ludzkie myśli i motywy - czyli nasz "umysł społeczny" - ze strategiami interpersonalnymi. Wyniki badań wskazują, że sukcesy jednostki w kontaktach z innymi osobami, w relacjach grupowych oraz w interakcjach strategicznych zależą w znacznej mierze od sposobu, w jaki interpretuje ona i wyjaśnia otaczający ją świat społeczny.
W książce omówiono również implikacje tych badań dla wiedzy o przystosowaniu społecznym jednostek i wydajności organizacji, a także dla poradnictwa klinicznego i psychologii zdrowia.

Książka "Umysł społeczny. Poznawcze i motywacyjne aspekty zachowań interpersonalnych. Seria: Psychologia z górnej półki" - Ladd Wheeler, Kipling D. Williams, Joseph P. Forgas (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 439 stron i została wydana w 2005 r.