pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie

Dane szczegółowe:
Wydawca: ZNAK
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788324007301
ISBN: 978-83-2400-730-1
Data: 2006-10-05
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.
Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach W poszukiwaniu złotego środka. Rozmowy o rozwoju człowieka oraz Człowiek – umysł – maszyna. Rozmowy o twórczości i inteligencji miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę – psychologię społeczną.

Książka "Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie" - Dariusz Doliński, Bogusława Błoch - oprawa miękka - Wydawnictwo ZNAK. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2006 r.