pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Tworzenie giert dla początkujących

Autor książki:

Tomasz Błaszczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: ITSTART
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 422 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788365645104
ISBN: 978-83-65645-10-4
Data: 2020-07-13
53.07 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji. Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego. Dzięki tej książce:Stworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera. Zapoznasz się z wieloma istotnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach. Nauczysz się tworzyć proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to łączyć z rozbudowanymi skryptami. Dowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do wykorzystania zasobów. Stworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników. Zbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania • temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym. Dowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy cykl dnia i nocy w swoim świecie gry. Zbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania. Wyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich intuicyjnego nazywania.

Książka "Tworzenie giert dla początkujących" - Tomasz Błaszczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo ITSTART. Książka posiada 422 stron i została wydana w 2020 r. Cena 53.07 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.