pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Trywializacja feminizmu. Pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego

Autor książki:

Olivia Kłusek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 162 s.
Wymiar: 138x206 mm
EAN: 9788378655619
ISBN: 978-83-7865-561-9
Data: 2018-01-16
Cena wydawcy: 25.20 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przedmiotem pracy jest problematyka trywializacji pojęcia feminizmu w mediach, a konkretnie w segmencie kobiecej prasy luksusowej. Punktem wyjścia poczynionych rozważań jest zjawisko negocjowania znaczenia feminizmu w mediach. Opisano przejawy postfeministycznego dyskursu w postaciach latte-feminizmu, pop-feminizmu i girl power oraz związki pomiędzy nimi a konkretnym tytułem prasowym ("Twój Styl", "Wysokie Obcasy", "Wysokie Obcasy Extra" i "Cosmopolitan"). Ponadto opracowano oryginalne, autorskie definicje form postfeminizmu, dotychczas niespotykane w pracach naukowych.

Książka "Trywializacja feminizmu. Pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego" - Olivia Kłusek - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 162 stron i została wydana w 2017 r.