pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Treść jest kluczowa

Autor książki:

Ann Handley, C.C. Chapman

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788324634309
ISBN: 978-83-2463-430-9
Data: 2012-04-20
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi! Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ! Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!

Książka "Treść jest kluczowa" - Ann Handley, C.C. Chapman - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2012 r.