pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

Autor książki:

Małgorzata Kuśpit

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 212 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788322731765
ISBN: 978-83-2273-176-5
Data: 2010-12-17
9.01 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki. Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.

Książka "Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej" - Małgorzata Kuśpit - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2010 r. Cena 9.01 zł. Zapraszamy na zakupy!