pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces

Autor książki:

Howard Schultz

Dane szczegółowe:
Wydawca: ZNAK
Rok wyd.: 2012
Oprawa: twarda
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788324016884
ISBN: 978-83-2401-688-4
Data: 2012-03-15
pozycja niedostępna

Opis książki:

W pewne wtorkowe popołudnie w lutym 2008 roku Starbucks zamknął wszystkie swoje lokale w Stanach Zjednoczonych.

Informacja wywieszona na 7100 zamkniętych drzwiach głosiła: Potrzebujemy trochę czasu, by ulepszyć nasze espresso.

Przygotowanie dobrego espresso wymaga wprawy.

Dlatego też postanowiliśmy poświęcić się udoskonaleniu tej sztuki .

Decyzje tę podejmuje Howard Schultz. Gdy istnienie Starbucksa staje pod znakiem zapytania i firma zaczyna przynosić gigantyczne straty, Schultz wraca do gry. Tak jak Steve Jobs po powrocie do Applea, Schultz dokonuje rewolucji, wprowadza śmiałe i często kontrowersyjne zmiany, stawiając swą firmę na nogi.

Na tym jednak podobieństwa do Jobsa się kończą. Schultz proponuje zupełnie inny pomysł na biznes i jego prowadzenie: stawia na ludzi, tradycyjne wartości, proste i doskonałe espresso.

Efekt Dziś Starbucks to 60 milionów kubków kawy tygodniowo wydawanych w 16 tysiącach kawiarni w 54 krajach.

Howard Schultz to jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie, jednak jego droga do sukcesu nie była łatwa. Pochodzi z biednej rodziny, wychował się na Brooklynie. Mimo to nigdy nie poddawał się przeciwnościom losu, uzyskał stypendium i ukończył Northern Michigan University, rozpoczął pracę w Seattle w firmie Starbucks, a kiedy jego innowacyjne pomysły nie spotkały się z aprobatą zarządu, stworzył swoją własną sieć kawiarni Il Giornale. Po dwóch latach właściciele Starbucksa postanowili wycofać się z branży i sprzedali firmę Schultzowi. Ten zainwestował w rozwój całej sieci, dzięki czemu stworzył najważniejszą i największą sieć kawiarni na świecie.

Starbucks to jeden z najważniejszych biznesowych hitów ostatnich lat - książka gościła na szczycie listy bestsellerów New York Timesa, a Amazon zaliczył go do grona najważniejszych książek roku.

Książka "Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces" - Howard Schultz - oprawa twarda - Wydawnictwo ZNAK. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2012 r.