pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sponsoring. Kwalifikacja prawna

Autor książki:

Mariusz Grabowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 135x205 mm
EAN: 9788377027592
ISBN: 978-83-7702-759-2
Data: 2013-11-21
18.90 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Uwagi wstępne w sprawie metody kwalifikacji prawnej sponsoringu

2. Ogólna charakterystyka sponsoringu 2.1. Geneza i ogólne rozumienie pojęcia sponsoringu
2.2. Doktrynalne określenia sponsoringu
2.3. Definicje sponsoringu w źródłach prawa stanowionego i aktach zawierających normy dobrych obyczajów
2.4. Konkluzje. Niedostatek definicji ustawowej sponsoringu

3. Problematyka prawnej kwalifikacji umów 3.1. Zasady kwalifikacji prawnej umów
3.2. Pojęcie i problematyka umów nazwanych
3.3. Zagadnienie umów mieszanych w świetle ich kwalifikacji prawnej i wyznaczania skutków prawnych
3.4. Zagadnienie kwalifikacji prawnej i wyznaczania skutków prawnych umów nienazwanych
3.5. Zagadnienie związku umów

4. Kwalifikacja prawna sponsoringu 4.1. Założenia metody kwalifikacji prawnej sponsoringu
4.2. Charakterystyczne elementy treści sponsoringu
4.2.1. Obowiązki sponsora
4.2.2. Obowiązki sponsorowanego
4.3. Cel i funkcja sponsoringu
4.4. Teoretyczny model stosunku zobowiązaniowego sponsoringu
4.5. Teoretyczny model umowy sponsoringu
4.6. Charakterystyka prawna sponsoringu
4.6.1. Ogólna charakterystyka prawna sponsoringu
4.6.2. Sponsoring jako czynność prawna odpłatna
4.6.3. Sponsoring jako czynność prawna wzajemna
4.7. Kwalifikacja prawna sponsoringu
4.7.1. Uwagi dotyczące rezultatów kwalifikacji prawnej sponsoringu
4.7.2. Sponsoring a wybrane typy umów nazwanych i nienazwanych
4.7.3. Kwalifikacja prawna sponsoringu jako umowy nienazwanej

Książka "Sponsoring. Kwalifikacja prawna" - Mariusz Grabowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2013 r. Cena 18.90 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Wstęp

1. Uwagi wstępne w sprawie metody kwalifikacji prawnej sponsoringu

2. Ogólna charakterystyka sponsoringu
2.1. Geneza i ogólne rozumienie pojęcia sponsoringu
2.2. Doktrynalne określenia sponsoringu
2.3. Definicje sponsoringu w źródłach prawa stanowionego i aktach zawierających normy dobrych obyczajów
2.4. Konkluzje. Niedostatek definicji ustawowej sponsoringu

3. Problematyka prawnej kwalifikacji umów
3.1. Zasady kwalifikacji prawnej umów
3.2. Pojęcie i problematyka umów nazwanych
3.3. Zagadnienie umów mieszanych w świetle ich kwalifikacji prawnej i wyznaczania skutków prawnych
3.4. Zagadnienie kwalifikacji prawnej i wyznaczania skutków prawnych umów nienazwanych
3.5. Zagadnienie związku umów

4. Kwalifikacja prawna sponsoringu
4.1. Założenia metody kwalifikacji prawnej sponsoringu
4.2. Charakterystyczne elementy treści sponsoringu
4.2.1. Obowiązki sponsora
4.2.2. Obowiązki sponsorowanego
4.3. Cel i funkcja sponsoringu
4.4. Teoretyczny model stosunku zobowiązaniowego sponsoringu
4.5. Teoretyczny model umowy sponsoringu
4.6. Charakterystyka prawna sponsoringu
4.6.1. Ogólna charakterystyka prawna sponsoringu
4.6.2. Sponsoring jako czynność prawna odpłatna
4.6.3. Sponsoring jako czynność prawna wzajemna
4.7. Kwalifikacja prawna sponsoringu
4.7.1. Uwagi dotyczące rezultatów kwalifikacji prawnej sponsoringu
4.7.2. Sponsoring a wybrane typy umów nazwanych i nienazwanych
4.7.3. Kwalifikacja prawna sponsoringu jako umowy nienazwanej

5 . Wybrane zagadnienia reżimu prawnego umowy sponsoringu. Postulaty de lege ferenda
5.1. Wybrane elementy ogólnego reżimu prawnego umów w polskim prawie cywilnym
5.2. Szczególne zagadnienia reżimu prawnego obowiązków stron sponsoringu związane z jego istotą prawną

6. Wnioski oraz postulaty de lege ferenda

Zakończenie

Wykaz źródeł i literatury