pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

Autor książki:

Marcin Żemigała

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 270 s.
Wymiar: 168x240 mm
EAN: 9788375261561
ISBN: 978-83-7526-156-1
Data: 2009-10-02
pozycja niedostępna

Opis książki:

W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest właśnie pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu.
W książce szczegółowo omówiono: - rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki, - kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem, - koncepcję organizacji uczącej się, - rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie, - system społecznej odpowiedzialności biznesu, - ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa, - perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki, - model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.

Książka "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa" - Marcin Żemigała - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 270 stron i została wydana w 2007 r.