pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Społeczeństwo medialne. Studia z teorii komunikowania masowego

Autor książki:

Stanisław Michalczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 478 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788371645440
ISBN: 978-83-7164-544-0
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 46.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Prezentowana pozycja składa się z ośmiu rozpraw poświęconych aktualnym problemom teorii komunikowania masowego. Autor omawia między innymi istotę i charakter współczesnego społeczeństwa medialnego, dziennikarstwo w perspektywie teoretycznej, uwarunkowania europejskiej opinii publicznej oraz teorią społecznego odbioru mediów. W swoich analizach odwołuje się do klasycznego i współczesnego dorobku europejskiej i amerykańskiej nauki o komunikowaniu. Celem książki jest pogłębienie wiedzy teoretycznej i empirycznej w mediach, wskazanie na ich rosnące znaczenie w życiu jednostek i społeczeństw. Przeznaczona jest dla medioznawców, dziennikarzy, pracowników działów public relations oraz studentów politologii, socjologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

Książka "Społeczeństwo medialne. Studia z teorii komunikowania masowego" - Stanisław Michalczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK. Książka posiada 478 stron i została wydana w 2009 r.