Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 364 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375450934 |
ISBN: | 978-83-7545-093-4 |
Data: | 2012-03-30 |
Cena wydawcy: 42.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Jedno z pytań intrygujących każdego politologa brzmi następująco: Co sprawia, jak to się dzieje, że jednostki i całe zbiorowości ulegają nie tylko i nie tyle wpływom opartym na wyrazistym komunikowaniu i zrozumieniu informacji o zdarzeniach, oczekiwaniach i wymaganiach, ile oddziaływaniom wprawdzie ulotnym i mglistym, ale silnym,nieodpartym" Czy decyduje o tym siła sugestii komunikatów (a w takim razie sprawność perswazyjna lub manipulacyjna nadawców), czy też autorytet inicjatorów zdarzeń i działań politycznych A jeśli obydwa te czynniki są sprzężone ze sobą, to czy odgrywają rolę współmierną, czy ich współzależność ma charakter synchroniczny, czy też jedno (które ) poprzedza lub warunkuje drugie Niniejsza publikacja przybliży Czytelnikowi odpowiedzi na te pytania.Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka "Socjotechnika autorytetu politycznego" - Jacek Ziółkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 364 stron i została wydana w 2007 r.