pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

SOCIAL NET ART. Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0.

Autor książki:

Marta Miaskowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Silva Rerum
Rok wyd.: 2022
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 160x200 mm
EAN: 9788367222082
ISBN: 978-83-6722-208-2
Data: 2022-05-06
41.58 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Pomnażające się obrazy stały się nieodłączną częścią wartkiego strumienia społecznej dyskusji, a tym samym trzonem masowej kultury wizualnej w nowym systemie komunikacji.

Z jednej strony, pokochaliśmy media społecznościowe, które pozwalają nam być zawsze w kontakcie i na bieżąco. Z drugiej zaś krytykujemy je za nadzór naszego życia i wytwarzanie fałszywych kanonów.

Niezależnie jednak od naszego stosunku do social mediów masowe zapotrzebowanie na obraz, rozmaite sposoby jego produkcji oraz obrotu wywarły znaczący wpływ na kulturę wizualną w ogóle, aktywizując działania artystów i teoretyków sztuki. Książka ta podejmuje próbę zbadania tej przestrzeni i analizy nowych zjawisk, w oparciu o doświadczania sztuki "starych" nowych mediów, tych sprzed rewolucji 2.0 i sprzed powstania Internetu. Choć "w sieci nic nie ginie", to zmieniają się narzędzia i struktury komunikacji, a wraz ze strumieniem danych przesuwa się tablica obrazów, narażając wizualne wytwory na otchłań rozproszenia sieciowego. Próba usystematyzowania tych zjawisk w social net art ma nadzieję uchwycić twórcze działania w mediach społecznościowych na daną chwilę.

Książka "SOCIAL NET ART. Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0." - Marta Miaskowska - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Silva Rerum. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2022 r. Cena 41.58 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.